Kysyit. Vastaamme.

Voit helposti löytää etsimäsi aiheen kategorioiden joukosta.

Tili ☻

Kirjaudu ensin vanhalla puhelimellasi WinStamp-sovellukseen sähköpostiosoitteellasi. Tämä yhdistää leimasi tilillesi. Kirjaudu sitten sisään samalla sähköpostiosoitteella uudella puhelimellasi.

Voit tehdä tämän WinStamp-sovelluksen asetussivulla.

Jos olet menettänyt pääsyn laitteeseesi kirjautumatta sisään sähköpostiosoitteella, sinun on otettava yhteyttä tukitiimiimme.

Kanta-asiakkuus ❤️

Asiakkaiden oikeuksien suojaamiseksi et voi suoraan poistaa antamaasi leimaa. Voit kuitenkin noudattaa näitä vaiheita:
1. Täytä asiakkaan leimakortti kokonaan. Tämä nollaa kortin.
2. Anna tarvittava määrä leimoja.
3. Merkitse tässä prosessissa asiakkaalle annetut palkkiot "Käytetyiksi".
Tällä tavalla asiakkaasi voi seurata koko prosessia.

Vain testiasiakkaat voidaan poistaa. Testiasiakkaiden poistamiseksi ota yhteyttä tukitiimiimme ja ilmoita poistettavien asiakkaiden asiakasnumerot.

Sovelluksen Tilastot-osiossa voit seurata leimoja päivämäärän ja työntekijän mukaan.

Maksu ✔︎

Koska maksut käsitellään Applen ja Googlen kautta, kuitit lähetetään myös näiden yritysten toimesta. Tarkista sähköpostiosoitteesi tai tarkista maksuhistoriasi Apple- ja Google-tililläsi.

Maksujen käsittely voi joskus kestää useita tunteja. Jos ongelma ei häviä muutaman tunnin kuluessa, ota yhteyttä tukitiimiimme.

Voit muuttaa maksukorttisi tietoja Apple- tai Google-tilistäsi.

Etkö löydä etsimääsi?

Yritys